What is Imm Doing?

A Place for my family and friends to know what I've been up to and what I'll be doing. 一个交待行踪和报平安的管道。。

Thursday, April 06, 2006

Friends...

The Best of Friends
© Jill Wolf

When friendships undergo a test
It's often found old friends are best;
The sampler on the parlour wall
Has these few lines which say it all;
The best of friends can change a frown
Into a smile when you feel down.
The best of friends will understand
Your little trials and lend a hand.
The best of friends will always share
Your secret dreams because they care.
The best of friends, worth more than gold,
Give all the love a heart can hold.



知己 (作词:武雄 唱:卜学亮, 黄子佼)
人海中, 遇见你, 从朋友, 变知己
共患难,同欢喜, 友谊常在我心底

象一个流星, 划过了天籍
是命运让我,能于你相遇
也许短暂, 却更美丽

感谢你一路,陪我到这里
是一种缘份, 有一种默契
让我生命,充满惊喜

人海中, 遇见你, 从朋友, 变知己
共患难,同欢喜, 友谊常存我心底

我翻开照片, 看见了过去
我们的样子,都耸得可以
笑容却是,如此熟悉
当初的约定, 我不曾经忘记
未来的梦想,依然很清晰
我也常常,向别人提起

世上总没有,不散的宴席
我们却变成,永远的知己
彼此加油, 互相勉力
未来的岁月,无论在那里
你要更用功, 我会更努力
期待着再次于你相遇

好朋友, 我感谢你
让我生命拥有,喃喃可贵的意义
纵然是各分东西, 请不要忘记
我会永远,永远祝福你

人海中, 遇见你, 从朋友, 变知己
共患难,同欢喜, 友谊常存我心底





Thank you all for being my friend...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home